Igår kväll

Asså det måste vara nåt rejält fel på mig. Gick att sov kl 11 igår.

Hur sjuk är inte det? Det var ju en fredag!!!! Och jag satt hemma.

Ja vaknade nyss. Inatt har jag löst gåtan! Tanke bakom min weirdo beteendet var så klart ALLA HJÄRTANS DAG.
Jag försöker låtsas om allting är ok och att jag skiter i allting och att jag skiter i honom, men det gör jag inte.
Jag tvingar mig själv att skita i honom (mr.M) eftersom jag vet att han skiter i mig.
Jag försöker vara cool.
Jag försöker att inte skriva till honom.
Jag försöker och försöker.

Jag lyckas inte med det...

Igår kväll kom han upp i mina drömmar. Drömmen var inte den bästa jag har haft kan jag säga med en gång.

Jag vaknade. Jag grät.

Kommentarer
Postat av: Amy.C

glad alla hjärtans dag:D pösss

2009-02-14 @ 11:23:07
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch, jag vet hur det känns :(

2009-02-24 @ 23:45:35
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0